czwartek, 12 września 2013

Serowa przekąska - Francuskie Zapałki






Sposobów do wykonania tego przysmaku jest mnóstwo, a wszystko zależy od dodatków i przypraw, których użyjemy. Ja dodałam dwa rodzaje tartego sera, oregano, czosnek i sól.



Ciasto przypadkowo kupiłam okrągłe, przez co moje zapałki w efekcie końcowym miały różne długości :-) Ale mniejsza o to, ciasto rozwijamy, posypujemy tartymi serami, następnie doprawiamy solą, oregano i czosnkiem (jeśli ktoś lubi mocniejsze smaki to oczywiście może być świeży, ja dodaję go prawie do wszystkiego).



Kolejno całe ciasto wraz z przyprawami ugniatamy wałkiem by tworzyły zbitą masę.


Kroimy w miarę cienkie paseczki, (świetnie nadaje się do tego okrągły nożyk do pizzy, którego nie posiadam). Najlepiej 1,5-2cm.


Zwijamy...


Następnie pieczemy w 180 stopniach przez 15...



...lub 20 minut jeśli wolicie mocno spieczone ciasto, i jemy! Np do zupy lub z dipem :)


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Smakowało?